همراه با نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

اخبار اجتماعی / نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی سوم اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

خدمات، برنامه‌ها و ویژگی‌های کنفرانس

  • بهره‌مندی از مباحث و سخنرانی‌های ارایه شده در کنفرانس
  • ارسال مقاله به کنفرانس و درج آن در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس (برای دریافت محورها به وبسایت کنفرانس رجوع شود). صاحبان مقاله‌های پذیرفته شده به صورت رایگان در کنفرانس حضور می‌یابند.
  • عضویت رایگان در انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  • اعطای گواهینامه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی ایران با تایید انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • اهدای یک بسته علمی شامل کتاب “مجموعه مقالات کنفرانس: تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌” با مشارکت و تایید علمی انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و “ویژه‌نامه رنگی کنفرانس” با همین موضوع
  • پذیرایی میان وعده

مختصر و مفید
از ساعت ۱۴ لغایت ۱۹
با ارایه شش سخنرانی علمی داخلی و خارجی در خصوص “تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌” (در دو قالب و شکل حضوری و ویدیویی)

نحوه شرکت در کنفرانس

  • شرکت در کنفرانس به عنوان سخنران
  • ارسال مقاله به کنفرانس با هدف ارایه سخنرانی
  • ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در ژورنال
  • ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس
  • شرکت در کارگاه آموزشی
  • شرکت در کنفرانس به عنوان شرکت کننده
  • شرکت در کنفرانس به عنوان اسپانسر
  • آشنایی و دیدار با متخصصان حاضر در کنفرانس و شبکه‌سازی فراخوان مقاله
    نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
  • افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
  • روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
  • رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
  • استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
  • روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
  • تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
  • شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی
    نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
    مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب “مجموعه مقاله‌های کنفرانس” منتشر می‌شود.

تقویم کنفرانس

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ دی ۱۴۰۱
ارسال مقاله: ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱
اعلام نتایج داوری مقاله: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
ثبت‌نام در کنفرانس: ۳۰ دی ۱۴۰۱
هزینه شرکت در کنفرانس: یک میلیون تومان (به ازای هر نفر) به اضافه ارزش افزوده
وبسایت: https://kpri.ir/?p=9583

�� دومین جشنواره مردم‌داری ایران
(تقدیر از برگزیدگان ۲۴ بخش مدال و جایزه ویژه روابط‌عمومی)

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ دی ۱۴۰۱
وبسایت: https://kpri.ir/?p=7413

�� کارگاه آموزشی
عنوان کارگاه: تحول دیجیتال ارتباطات و اتوماسیون روابط‌عمومی
مهلت ثبت‌نام: ۳۰ دی۱۴۰۱ (تعداد ۲۰۰ نفر)

�� میز معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها و سازمان‌ها
سازمان‌ها و شرکت‌های علاقمند به استفاده از این خدمات با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران: www.shara.ir
رایانامه: [email protected][email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *