کتابی برای تحول در دنیای کسب و کارهای کوچک

معرفی کتاب / مترجم کتاب«اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» معتقد است مخاطبان این کتاب می‌آموزند که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازندکه بدون حضور آنها ثروت تولید کند؟

هاتف سیدپور در تشریح کتاب«اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» گفت: این کتاب جزو پرفروش های آمازون در زمینه بیزینس بوده که به همت دیوید فینکل، استیفانی هارکنس نوشته شده است.

سیدپور مترجم کتاب «اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» در رابطه با دلایل علاقمندی به ترجمه این کتاب گفت: تحقیقات انجام شده در موسسه گالوپ و آمار و ارقام برآمده از شاخص کسب و کارهای کوچک ولزفارگو نشان می‌دهد که ۸۸.۶ درصد مالکان کسب و کارها در آمریکا نفر اول و مدیرعامل و همه کاره کسب و کارهای متعلق به خود هستند و به طور میانگین ۵۲ ساعت در هفته کار می‌کنند و ۵۷ درصد آنها هم حداقل شش روز در هفته برسرکار حاضر می‌شوند و ۲۰درصدشان هم هفت روز هفته را کار می‌کنند. به همین دلیل گفته می‌شود، بسیاری از افراد در دام کسب و کارهایی که خودشان راه‌اندازی کرده‌اند، می‌افتند و راه فراری هم از از آن ندارند.

وی ادامه داد: کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق برای صاحبان این کسب و کارها فرصتی را فراهم می‌کند تا اقدام متفاوتی کرده و کسب و کار سودآور، بهتر و قوی‌تری داشته باشند.
سیدپور در ادامه عنوان کرد: واقعیت این است که کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق حاوی رهنمون‌ها و فرمول‌های موثری است که می‌توان با یادگیری آن کسب وکار پولسازی داشت که هم شاهد رشد و شکوفایی کسب و کار بود و هم آزادی فردی صاحبان آن .

به گفته وی، این کتاب به صاحبان کسب و کارها می‌آموزد که همزمان با رشد و توسعه کسب و کار آسایش و راحتی زندگی را تجربه کنند. برای به دست آوردن این موفقیت‌ها تفاوتی ندارد که افراد صاحب کسب و کارهای بزرگ و یا کوچک و محدود باشند.

اصول راه‌اندازی کسب و کار م

سیدپور با اشاره به اینکه، اگر افراد آماده سفر به دنیای کسب و کار و زندگی آسوده و بی‌دغدغه هستند باید این کتاب را با دقت بخوانند، تصریح کرد: در این کتاب توصیه‌ها و نکاتی مطرح شده که اگر به درستی پیاده‌سازی شوند صاحبان کسب و کارها رشد فردی و رشد اقتصادی را همزمان تجربه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق در هفت فصل به ما می‌آموزد که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازیم که بدون حضور ما ثروت تولید کند؟

سیدپور مهمترین سرفصل‌های این کتاب را «یک کسب و کار ایجاد کنید نه یک شغل برای خود»،«چرا مدل سنتی ساختن یک کسب و کار، دیگر کاربردی نیست؟»، «نقشه تفصیلی سطح سه»، «ستون‌های پنج گانه مورد نیاز برای تمام کسب و کارها» و استراتژی شش گانه پشتیبانی از کسب و کار ایجاد شده، برشمرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: عصر آن رسیده که کسب وکارهای کوچک و اسمال بیزینس ها به دانش کاربردی توجه کنند. این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *