بانک پاسارگاد در میان برترین برندهای بانکی جهان

اخبار اقتصادی / به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی هشت سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بین‌المللی “برندفاینانس” تهیه و توسط نشریه “بنکر” از زیرمجموعه‌های”Financial Times” اعلام می‌شود، به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.

این بانک در آخرین ارزیابی که در سال ۲۰۲۳ انجام شده است، با وجود تحریم‌های مالی و بانکی تحمیل‌شده و افت ارزش پول ملی با رشد ۲۴درصدی در ارزش برند و صعود ۱۹ پله‌ای در رتبه بندی، با ارزش برند ۷۵۹ میلیون دلار موفق شد جایگاه ۲۳۸ در میان ۵۰۰ برند معتبر بانکی جهان را کسب نماید و در رتبه‌ای بالاتر نسبت به بسیاری از بانک‌های معتبر منطقه‌ای و جهانی قرار گیرد.

گفتنی است این رتبه در ادامه افتخار آفرینی‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد کسب گردیده است. پیش از این بانک پاسارگاد در سال ۲۰۲۲ برای هفتمین بار عنوان “بانک برتر اسلامی ایران” و برای هشتمین سال عنوان‌ “بانک سال ایران” را به خود اختصاص داده بود.

لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال ۲۰۱۵ (به غیر از سال ۲۰۱۶ که در این رتبه بندی شرکت نکرد) در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال ۲۰۱۸ ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر ۱۱۷۰ میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *